قیمت و خرید دوربین مداربسته

امروزه خرید دوربین مداربسته به یکی از مهم‌ترین عوامل جلوگیری از سرقت و برقراری امنیت شهروندان تبدیل شده است. بسیاری از سارقان به دنبال مکان‌هایی هستند که دوربین مداربسته نداشته باشد که بتوانند با خیال راحت کار خود را انجام دهند.

بنابر گزارشات نیروی انتظامی بیش از 50 درصد سرقت‌های اتفاق افتاده، در مکان‌های فاقد دوربین مداربسته بوده است. از یک رو امنیت مکان‌هایی که از دوربین‌های مداربسته استفاده می‌کنند بیشتر می‌باشد.

قیمت دوربین مداربسته با توجه به معیارهایی نظیر تعداد، کیفیت تصویر، نوع دوربین و… بستگی دارد. شما عزیزان می‌توانید به منظور دریافت مشاوره رایگان، جهت اطلاع از قیمت و خرید دوربین مداربسته با مجموعه آیبینو تماس بگیرید (09129259105).

امکان خرید اقساطی دوربین مداربسته نیز برای شما عزیزان وجود دارد. تنها کافی است با یکی از شعب و نمایندگی‌های فروش آیبینو تماس بگیرید.

اهمیت دوربین مداربسته

بسیاری از افراد هنوز اهمیت دوربین مداربسته را به درستی درک نکرده و به دنبال روش‌های سنتی نظیر استخدام نگهبان هستند. امروزه تکنولوژی و هوش مصنوعی جایگزین بسیاری از مشاغل شده‌اند.

اگر بخواهیم با استفاده از یک مثال ساده موضوع را شرح دهیم، فرض کنید شما قصد دارید امنیت منزلتان را چندین برابر کنید. آیا امکان استفاده از یک نگهبان انسانی برای شما مزاحمتی ایجاد نمی‌کند؟

علاوه براین، هزینه خوراک و نگه‌داری نیز به دوش شما خواهد بود، چون نگهبان امکان ترک کردن پست را ندارد و باید افزود که امروزه نمی‌توان به همه اعتماد کرد و دارایی‌هایمان را به آنان بسپاریم.

اهمیت دوربین مداربسته و مزایای آن در اینجا به کمک ما می‌آید. شما یکبار برای خرید دوربین مداربسته هزینه می‌کنید و تا سال‌های سال از امنیت مکان مورد نظر مطمئن خواهید بود.

خرید بهترین دوربین مداربسته خانگی

به منظور خرید بهترین دوربین مداربسته خانگی ابتدا باید بزرگی و مساحت منزلتان را در نظر بگیرید. منازل نقلی و کوچک معمولا بین 2 تا 4 دوربین توصیه می‌شود زیرا علاوه بر امنیت، به صرفه‌تر می‌باشد.

اما خانه‌های بزرگتر به تعداد بیشتری دوربین نیاز دارند. پس اگر به دنبال خرید بهترین دوربین مداربسته خانگی هستید، بهتر است چند نمونه دوربین را مشاهده و بررسی کرده سپس اقدام به خرید دوربین مداربسته نمائید.

پکیج دوربین مداربسته 4 عددی حرفه ای
بهترین دوربین برای منازل و خانه‌ها

خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت

بسیاری از افراد به دنبال خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت بوده و نیاز خود را در نظر نمی‌گیرند. با توجه به میزان تورم و شرایط اقتصادی، افراد به دنبال حذف کردن هزینه‌های غیر ضروری هستند و این یک امر طبیعی است.

توصیه می‌شود به منظور به منظور دریافت مشاوره و داشتن تجربه‌ی خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت با کارشناس فروش تماس بگیرید و از ایشان راهنمایی بخواهید (شماره تماس در انتهای مقاله درج شده است).

قیمت دوربین مداربسته دید در شب

دوربین‌های مداربسته دید در شب به دو دسته تصویر رنگی و سیاه سفید تقسیم می‌شوند. علاوه بر رنگی بودن یا نبودن تصویر، روش کار و تکنولوژی به کار رفته در دوربین نیز برروی قیمت دوربین مداربسته دید در شب تاثیر می‌باشد. برخی دوربین‌های دید در شب از مادون قرمز استفاده می‌کنند و برخی فاقد این تکنولوژی می‌باشند.

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه سایت و مقایسه انواع دوربین مداربسته دید در شب، از قیمت دوربین مداربسته دید در شب مطلع شده و خریدی مناسب با نیازتان داشته باشید.

انواع دوربین مداربسته از نظر ظاهر:

دوربین مداربسته بولت: دوربین‌های بولت روی یک پایه مونتاژ شده‌اند که نصابان دوربین مداربسته باید پایه را توسط پیچ رول پلاکی روی دیوار و یا زیر سقف ثابت می‌کنند. در این نمونه دوربین برخی مدل‌ها قابلیت چرخش داشته و برخب ندارند.
دوربین مداربسته دام: این دوربین‌های گرد، معمولا زیر سقف نصب شده و در برخی مدل‌ها قابلیت چرخش تا 360 درجه را دارند.
دوربین مخفی: دوربین مخفی به دوربینی گفته می‌شود که برای افراد قابل شناسایی و دیده شدن نیست. امروزه در بسیاری از مکان‌ها این دوربین نصب می‌شود. نمونه بارز این دوربین، پریز دوربین دار می‌باشد.
دوربین مداربسته مینی اسپید دام: در برخی از این دوربین‌ها امکان چرخش عمودی و افقی تا 360 درجه امکان پذیر است.
دوربین مداربسته فیش آی: این دوربین برای سالن کنفرانس و جلسات طراحی شده است. قابلیت چرخش 180 درجه و 360 درجه از مزایای این نوع دوربین می‌باشد.
دوربین مداربسته کیوب: این نوع دوربین مداربسته در حقیقت یک پکیج کامل است که به صورت خیلی شیک درون یک جعبه کم حجم مرتب و طراحی شده است. دوربین کیوب معمولا رو میزی بوده و برای اتاق از آن استفاده می‌شود.

خرید و قیمت دوربین مداربسته ضد آب

می‌توان گفت تمامی مدل‌ها و برندهای دوربین مداربسته دارای قابلیت ضد آب هستند و امکان نفوذ آب به داخل آن‌ها غیر ممکن است. شما عزیزان می‌توانید به منظور مشاهده جزئیات و مشخصات دوربین، خرید و قیمت دوربین مداربسته ضد آب به دسته بندی مربوطه مراجعه کنید.

خرید اقساطی دوربین مداربسته

بیش از 95% فروشگاه‌های دوربین مداربسته محصولات خود را به صورت نقد می‌فروشند اما در فروشگاه آیبینو امکان خرید اقساطی دوربین مداربسته وجود دارد. به منظور خرید اقساطی دوربین شما می‌توانید به کارشناس فروش با شماره 09129259105 تماس بگیرید و از خدمات ما بهرمند شوید.

خرید قسطی دوربین مداربسته
دوربین مداربسته اقساطی بخر

قیمت پکیج دوربین مداربسته

همان طور که در ابتدا گفته شد قیمت پکیج دوربین مداربسته با توجه به تعداد دوربین، برند دوربین، نوع و کیفیت آن … تعین می‌شود. علاوه بر آن، قیمت روزانه ارز و دلار نیز برروی محصولات تاثیر می‌گذارد.

این اطمینان به شما داده می‌شود که قیمت پکیج دوربین مداربسته آیبینو از بازار و سایر سایت‌های فروشگاهی ارزان‌تر می‌باشد. امکان ارسال به سراسر کشور، ضمانت و گارانتی اصالت کالا و… از جمله خدمات این مجموعه می‌باشد.

خرید دوربین مداربسته داهوا

داهوا یک برند چینی است که از سال 2001 پا به حوزه ذخیره سازی و دنیای دیجیتال گذاشت. دوربین مداربسته داهوا یکی از محصولاتی است که این شرکت تولید می‌کند. اگر قصد خرید دوربین داهوا را دارید، توصیه می‌شود محصولات این برند را در لینک ذکر شده مشاهده نمائید.

داهوا یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای سازنده دوربین مداربسته می‌باشد. کیفیت خوب و عالی، گارانتی و پشتیبانی محصولات، جنس بدنه عالی و مقاوم از جمله دلایلی است که سبب فروش این برند شده است.

دوربین‌های مداربسته داهوا در کیقیت تصویرهای 2 مگاپیکسلی تا 12 مگاپیکسلی در بازار ایران یافت می‌شوند. قابلیت دید در شب و ضد آب بودن این برند موجب افزایش روز افزون طرفداران این دوربین مداربسته شده است.

نمایندگی دوربین مداربسته داهوا

خوشبختانه نمایندگی دوربین مداربسته داهوا در کشور ایران وجود دارد و شما می‌توانید محصولات داهوا را به قیمت عمده و ارزان خریداری کنید. از توجه و همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم. امیدوارم مطالب این مقاله به شما در خرید دوربین مداربسته کمک کرده باشد. شما می‌توانید به منظور دریافت مشاوره رایگان در زمینه انواع دوربین مداربسته با شماره 09129259105 تماس بگیرید.

منبع: آیبینو

سینا مرادزاده
ارسال دیدگاه